Хотите продавать на Satu?
satu.kz
;

Сатып алушыларды қорғау бағдарламасы

Біз Қазақстан кәсіпкерлерінің адалдығына сенімдіміз. Олар Satu.kz сайтында сатуды бастамас бұрын алдын ала тексеруден өтеді. Дегенмен, біз бәріне 100% сенімді бола алмаймыз. Сізді қорғау үшін біз "сатып алушыны қорғау" бағдарламасын құрдық.
Сатып алушыларды қорғау бағдарламасы
Satu.kz төленген, бірақ сатушы жібермеген тапсырыстар үшін 50 000 тг дейін өтейді. Тек Satu.kz себеті арқылы жасалған тапсырыстар үшін жарамды.

Өтемақыны қалай алуға болады
Өтемақы алу үшін біздің skk@satu.kz қолдау қызметіне келесі ақпаратты жіберіңіз
Сатып алушыларды қорғау бағдарламасы
Тапсырыс нөмірі
Өтемақы алғыңыз келетін Satu.kz тапсырыс нөмірі.
Тапсырыс нөмірін сіз төлемнен кейін растау хатында аласыз, сонымен қатар ол телефондағы қолданбадағы Тапсырыс тарихында және Satu.kz сатып алушының кабинеті көрсетілген
Сатып алушыларды қорғау бағдарламасы
Төлем туралы құжат
Сайтта жарияланған немесе сатушы тапсырысты өңдеу кезінде жіберген сатушының деректемелері бойынша тапсырыстың төленгенін растайтын құжат, мысалы, чатта немесе Satu.kz арқылы хатта.
Сатып алушыларды қорғау бағдарламасы
Полициядан алынған құжат
Сатушының алаяқтық фактісі бойынша Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдарына Сіздің өтінішіңізді растайтын құжат. Бұл талон-хабарлама, ауызша өтінішті қабылдау туралы хаттама, жазбаша өтініште тіркеу мөртабаны болуы мүмкін.
Полицияға қалай жүгінуге болады
Сатып алушы Сатып алушыларды қорғау бағдарламасын қашан пайдалана алмайды?
  • Satu.kz порталындағы мәміле себет арқылы емес, мысалы, телефон арқылы жасалған
  • Тауар жеткізілді, бірақ тапсырысқа сәйкес келмейді немесе тауар сапасыз болып шықты (мұндай жағдайда тауарды айырбастау немесе қайтару Қазақстан Республикасының "тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы" Заңына сәйкес жүзеге асырылады);
  • Тауарды жөнелту орны немесе алу орны Қазақстаннан тыс жерде орналасқан;
  • Тапсырыс берілген сәттен бастап 90 күнтізбелік күннен астам уақыт өтті;
  • Жеткізу қызметінің кінәсінен тауар жеткізілмеген немесе бүлінген (өтемақы рәсімін нақтылау үшін тасымалдаушы бөлімшесіне хабарласыңыз);
  • Өтініш берген кезде сатып алушы сатушыдан немесе төлем жүйесінен мәміле бойынша өтемақы алды;
  • Қызметке тапсырыс берілді.
* Өтемақы төлеуге өтінішті деректері тапсырыста көрсетілген тұлғалар ғана бере алады. Үшінші тұлғалардың өтінімдері қаралмайды.